| DUTCH REVIEW | Stouter – Ongedwongen & Ongezien van Christina Lauren

Christina Lauren
new adult
Xander Uitgevers
June 28, 2017
256

Twee onweerstaanbare novelles in de Stouter-reeks.

Net als Chloe Mills' carrière als een speer gaat, wil Bennett Ryan meer tijd met zijn vriendin doorbrengen. Na de zoveelste zakenreis zonder hem, eist Bennett een weekend voor hen samen. Twee vliegtickets, een Franse villa en een paar nachten met zijn tweeën...
Zal het weekend hun relatie redden?

En wil je weten hoe het na Stouter-Ongedwongen verdergaat?
Lees meteen door in Stouter-Ongezien en kom erachter.

Lezers over de Stouter-serie:
'In het romantische genre is deze serie mijn absolute favoriet.' - Lisa
'Origineel en bomvol chemie. Ik heb de pagina's verslonden.' - Lauren
'Vermakelijk en sexy.' - Beverly
'Een absolute aanrader.' - Patty

De Stouter-serie is uitgegroeid tot een fenomeen voor de liefhebbers van opwindende romantisch fictie. Op veler verzoek maken we dit najaar de reeks compleet met een bundeling van alle niet eerder uitgegeven novelles. Stouter nu helemaal volledig!

Eerder mocht ik al meedoen met de blogtour van Stouter #4 – Onbetrouwbaar en wat heb ik gesmuld van dat boek! So far, las ik een gedeelte van deze serie in het Engels als ook in het Nederlands en elk verhaal tot nu toe vond ik heerlijk om te lezen! Christina Lauren staat in mijn lijstje van favoriete New Adult auteurs, zeker weten! Uitgeverij Xander was zo lief om me ook van Stouter – Ongedwongen & Ongezien, welke 14 juni verscheen, een recensie exemplaar te sturen, waarvoor mijn grote dank! Ik las het binnen een dag uit, want ik kon gewoonweg niet stoppen met lezen!

Dit boek bestaat uit twee novella’s waarin Bennett & Chloe centraal staan. Bennett & Chloe leerden we natuurlijk al kennen in het allereerste boek. Bennett is de eerste Beautiful Bastard waar we kennis mee mochten maken en ik vind het echt heerlijk om zowel hem als Chloe terug te zien! Ongedwongen is Stouter #1.5 en Ongezien Stouter #2.5 .Ik houd van novella’s in series als deze, want ze zijn in het algemeen een geweldige toevoeging aan de al bestaande verhalen. Het feit dat je weer even terug mag keren naar de wereld van deze personages waar je in de eerdere boeken al zo van genoot, is een heerlijk gevoel! Benieuwd hoe het verder gaat met Chloe & Bennett? Je krijgt het te lezen in deze novella’s, yes!

De heerlijke schrijfstijl waar ik al eerder voor viel is weer aanwezig en zorgt ervoor dat ik door de twee verhalen heen vlieg en ze veel sneller uit heb dan ik had gewild haha. En wat ik dan fijn vind aan novella’s als deze is dat je geen hele achtergond geschiedenis meer tegenkomt, want dat heb je al allemaal eerder gelezen. De auteur kan zich dan lekker focussen op extra dingen en in dit geval ook wat extra sexy-ness eraan toevoegen, fietfiew! – je gaat NIET teleurgesteld worden, geloof me maar haha. Ook vind ik het weer heerlijk om zowel de vrouwelijke als mannelijke POV te lezen. Christina Lauren weet echt hoe je een mannelijk POV geloofwaardig neer weet te zetten en er 100% aan verslaafd raakt.

ONGEDWONGEN.
Ik vind het heerlijk om te zien hoe de relatie van Chloe en Bennett verdergaat waar we de vorige keer gestopt zijn. Als leuke extra krijgen we nog een aantal flashbacks naar eerdere momenten in hun relatie te lezen en die waren heerlijk! Het gebikkel tussen Chloe & Bennett is nog steeds volop aanwezig en de intensiteit tussen de twee spat van de bladzijdes af, zoals we van ze gewend zijn! – meestal eindigend met een stevig potje seks, oelala..

“Ik heb dit gemist. Ik heb jou gemist.”
Met haar tong maakte ze haar lippen nat. “Ik jou ook.”
“Fuck, ik hou van je.”
Toen ik haar hals kuste ging haar borstkas snel op en neer en ik wist niet zeker hoe dit af zou lopen,
hoe ik in hemelsnaam langzamer zou kunnen gaan.

Als ik terugkijk naar de eerdere boeken, is er een duidelijke groei aanwezig wat ik heel mooi geschreven vond in deze novella. Vooral Bennett is enorm gegroeid als personage zijnde maar Chloe en Bennett als koppel zijnde ook en het is zo mooi om dat dan nu te mogen lezen! Ik ben gewoon helemaal enthousiast vanwege het feit dat deze novella’s er zijn en ook nog vertaald zijn geworden!

ONGEZIEN.
Naast Cloe & Bennet komen ook Max en Sara ten tonele in deze novella. We volgen Bennett en Max tijdens een weekend in Vegas en wat heb ik weer gesmuld en gelachen tijdens het lezen van dit boek. Wat zijn de mannen van de Stouter serie toch geweldig ook! Maar de vrouwen doen zeker niet onder voor ze! – ik zit hier keihard te smilen omdat ik nu weer even een paar leuke momenten herbeleef in mijn hoofd uit het boek en ik ben gewoon zo enthousiast voor de lezers die dit dan nog mogen gaan lezen.

Ik voelde een enorm verlangen bezit van me nemen.
Zoals ik me voelde aan het begin van een rugbywedstrijd…
maar dan dieper vanbinnen en overal.
Het trok door mijn hele lijf, mnaar mijn ledematen en mijn vingertoppen.
Ik moest haar hebben, haar geven waarvoor ze had gesmeekt naar Vegas te mogen komen.

Ik vind de toevoeging van Max z’n POV in deze novella ook een echt groot pluspunt! Max & Sara wisten me weer helemaal mee te slepen in hun spannende avonturen, wauw! De seksuele spanning tussen Chloe & Bennett is al heerlijk om te lezen, maar met de toevoeging van Max & Sarah in deze novella, krijg je nog even net wat meer diversiteit en Nog meer spanning erin. Wat is het toch heerlijk als je even terug mag keren met nieuw leesmateriaal naar de wereld/verhalen van deze geweldige personages, waar ik keihard voor ben gevallen in de eerdere boeken!

Ook al zijn deze verhalen geen ‘full length’ boeken, ze zijn van begin tot eind gewoon heerlijk om te lezen en geven je weer alles wat je verwacht van een Christina Lauren read; een heerlijk intense, grappige, romantische en sexy leeservaring van begin tot eind!. Deze twee novella’s  zijn een geweldige toevoeging aan de al eerder verschenen boeken en lieten mijn hartje sneller kloppen! Ik kan gewoon echt niet anders als enthousiast zijn! Wat novella’s betreft, zijn deze twee gewoon echt perfect en verdienen ze de 5 sterren rating zonder twijfel.

Dus.. had je na de eerder verschenen boeken in de Stouter serie nog geen genoeg van Bennett & Chloe/Max & Sarah? Dan moet je Stouter – ongedwongen & ongezien echt z.s.m. gaan lezen! Deze verhalen zijn minstens zo sexy, romantisch en spannend als de full-length boeken zijn en horen bij elke liefhebber van deze serie op de plank thuis! Dit boek heb je nodig! Was je nog niet bekend met de boeken van Christina Lauren? Leg alles wat je aan’t doen bent aan de kant en ren naar de dichtsbijzijnde boekenwinkel om ze te bestellen/kopen – of online natuurlijk – zodat je zo snel mogelijk jezelf kunt verliezen in de Beautiful Bastards!!